quinta-feira, 11 de janeiro de 2018

I don't need to promise.. you already know!!


If I promise to be good
And do everything that I should
And be the best woman that I can
Will you promise to be my man

If I swear all my love to you
If I swear always to be true
To be the one that you'll know will understand
Will you promise to be my man

What on earth did I do to deserve
This little piece of heaven above
Where did you get the nerve
Are you trying to spoil me with love

If I promise to be good
And do everything, everything that I should
You could make me the happiest woman in the land
If you promise to hold me tight
If you promise to treat me right
If you promise to be my man
To be my man

LOVE YOU, NEED YOU SO BAD!!!

A great weekend to us, babe!

3 comentários:

  1. Don't worry, little angel...
    My only wish is to "make me the happiest woman in the land (...) to hold YOU tight (...) to treat YOU right (...) to be YOUR man"...

    Sweet Dreams... and don't you never forget: I LOVE YOU SOOOO....!

    ResponderExcluir
  2. Good morning, sweet angel!!!

    ... a little song, just to warm up our weekend...

    "Eu gosto tanto dessas nossas aventuras
    Maluquices e loucuras a procura de um sabor
    Rola de tudo toda vez que a gente deita
    Nós sabemos a receita das delícias do amor
    A gente curte tomar banho de champagne
    Entre nós não há quem ganhe
    Nosso jogo é dez a dez
    De qualquer jeito
    A qualquer hora eu acho lindo
    Nosso amor se refletindo
    Nos espelhos dos motéis
    E o nosso amor invade a madrugada
    Paixão gostosa e desavergonhada
    Se é bom agora, então pra que depois
    São doces as loucuras de nós dois
    A gente faz incríveis brincadeiras
    São tantas emoções a noite inteira
    E quando vai dormir
    Não tem talvez
    No sonho faz amor mais uma vez
    Não ha no mundo outro amor assim
    Adoro quando você dá pra mim
    Carinhos que me fazem viajar
    Subir pelas paredes, levitar
    Na cama somos doces animais
    Estamos nos querendo sempre mais
    Não temos mais limites pra fazer
    Coisas do prazer"

    ResponderExcluir
  3. Call me baby!!!! Is everything ok?

    ResponderExcluir