quarta-feira, 17 de janeiro de 2018

Tudo que eu mais quero é caminhar do seu lado..




"Se não regar, não cresce. Se não amar, morre. Assim são as plantas... assim são as pessoas."


O amor nunca morre de morte natural... ele morre de sede.
Com toda a força de vontade no meu coração, quero regar nossas vidas com amor.  
Espero do fundo do meu coração que tudo dê certo, que Deus nos ilumine sempre, para que possamos tomar as melhores escolhas em nossa vida.



Benditos sejam os amores reais. 




"Se estes olhos são os seus...
adoraria juntá-los aos meus
e juntos olharmos na mesma direção".

TE AMO!! 
Quero cuidar da nossa linda história, do nosso amor, todos os dias da minha vida..

6 comentários:

  1. "There's a strange pain in my heart
    Beats in time like the sun
    You're afar
    It's a lie
    You can't deny, sometimes you shine

    So, I love you
    I love you
    I'm with you
    Forever

    I want a chance
    Considering that I'm changing
    Wanna love you more,
    More than day

    There is a hard look in your eye
    There is a hard look in your eye

    There's a strange pain in my heart
    Beats in time like the sun
    You're afar
    it's a lie
    You can't deny, sometimes you shine

    So, I love you
    I love you
    I'm with you
    Forever

    I want a chance
    Considering that I'm changing
    Wanna love you more,
    More than day

    There is a hard look in your eye
    There is a hard look in your eye

    So, I love you
    I love you
    I'm with you
    Forever..."

    ResponderExcluir
  2. "You can walk thro' fire,
    Make the north wind blow
    Squeeze 'n' tease me honey
    When you shake your body
    You move my soul...
    Let me be your lover
    Won't you let me be your child
    Take me through your universe
    Y'know that when you smile
    You drive me wild...

    Love child
    Driving me wild
    Love child
    Always teasin' me

    You can ride your pony
    Day dream in Fairy Tales
    All I know, is I need more,
    When I see you dance the seven veils..."

    ResponderExcluir
  3. "Something in your smile was so inviting
    Something in your eyes told me to stay
    Something in your touch electrified me
    Completing me in every single way

    Now I realize
    As I look in your eyes
    This must be love
    Baby, try to understand, my heart is in your hand

    Love will set you free
    Love will set you free
    You can trust in me
    My love will set you free, set you free

    Every time I think about you, baby
    Every time I see your smiling face
    Every time I feel your loving arms around me
    Guilty pleasures take up all my time and space

    Now I realize
    As I look in your eyes
    This must be love
    Baby, try to understand, my heart is in your hand

    Love will set you free
    Love will set you free
    You can trust in me
    My love will set you free, set you free..."

    ResponderExcluir
  4. "...Je trouverai des langages pour chanter tes louanges
    Je ferai nos bagages pour d'infinies vendanges
    Les formules magiques des marabouts d'Afrique
    J'les dirai sans remords pour que tu m'aimes encore

    Je m'inventerai reine pour que tu me retiennes
    Je me ferai nouvelle pour que le feu reprenne
    Je deviendrai ces autres qui te donnent du plaisir
    Vos jeux seront les nôtres si tel est ton désir
    Plus brillante plus belle pour une autre étincelle
    Je me changerai en or pour que tu m'aimes encore."

    Good night, my dark angel... Sweet drems... Wet and Wild 'til weekend...

    Je t'aime.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Meu amor, depois que eu respondi o outro que eu vi esse aqui. Que música mais linda!!

      "Non, rien de rien
      Non, je ne regrette rien
      Ni le bien qu'on m'a fait
      Ni le mal - tout ça m'est bien égal!

      Non, rien de rien
      Non, je ne regrette rien
      C'est payé, balayé, oublié
      Je m'en fous du passé!

      Avec mes souvenirs
      J'ai allumé le feu
      Mes chagrins, mes plaisirs
      Je n'ai plus besoin d'eux!

      Balayé les amours
      Avec leurs trémolos
      Balayés pour toujours
      Je repars à zéro

      Non, rien de rien
      Non, je ne regrette rien
      Ni le bien qu'on m'a fait
      Ni le mal - tout ça m'est bien égal!

      Non, rien de rien
      Non, je ne regrette rien
      CAR MA VIE, CAR MES JOIES
      AUJOURD'HUI, ÇA COMMENCE AVEC TOI"

      Excluir
  5. Yes, all I want is your love.. I will let you be my lover and my child.. always!!

    You are my dream, my hope, my prince.. my CASTLE!!

    You know the power of our love.. so.. Take care of my heart, that "is in your hand!"

    Sweetest and wild dreams..

    ResponderExcluir