segunda-feira, 14 de maio de 2018

ON FIRE!!


Oh, oh my love
Oh my darling
I've hungered for your touch
A long and lonely time

And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine

I need your love
I need your love
I need your love
God speed your love to me

Lonely rivers flow
To the sea, to the sea
To the open arms of the sea

Lonely rivers sigh
Wait for me, wait for me
I'll be coming home
Wait for me

Oh, oh my love
Oh my darling
I've hungered for your touch
A long and lonely time

And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine

I need your love
I need your love
I need your love
God speed your love to me (it to me)
God speed your love to me
(i need your love)

YOU MAKE ME HUNGER..  OUT OF CONTROL..
ON FIRE.. BURNING FOR YOU..
THE SMELL OF YOUR SKIN.. YOUR LIPS.. OUR PASSION

"Your smell is incense burning, 

Your touch is silken yet
It reaches through my skin
Moving from within
And clutches at my breast..

SWEET DREAMS, MY HURRICANE..

3 comentários:

  1. Wow!!! Great words before sleep!!! You turn me into ashes 'coz you are my everlasting fire!!

    Love you, princess... sleep well...

    ResponderExcluir
  2. "...Não quero uma santa do meu lado
    Que faça todas as coisas que eu quiser
    Te quero desse jeito que eu gosto
    Simplesmente uma mulher
    Não quero ter você como troféu
    Apenas por capricho da paixão
    O que eu sinto é muito mais do que tesão
    È amor de coração

    Fica comigo, fica comigo
    Cola o seu corpo no meu
    Deita comigo, sonha comigo
    Você é minha, eu sou seu"

    ResponderExcluir
  3. "Quando eu falo de amor
    Eu falo sério
    Não consigo
    Esconder a emoção
    Quando eu falo de amor
    Eu falo sério
    Me entrego corpo e alma
    Viro escravo da paixão

    Não consigo controlar meu coração
    Viro alvo viro presa
    Indefeso sem ação
    Meu olho brilha
    Tá na cara é amor
    Não consigo mentir
    Nem fingir pro coração

    Eu quero lhe amar
    Me doar lhe dar prazer
    Quero dormir nos seus braços
    Quero acordar com você
    Quero lhe encher de beijos
    Saciar nossos desejos
    Eu quero amar você

    Meu coração é puro
    É verdadeiro
    Quero lhe amar
    Até a eternidade
    Falando sério
    Meu coração tá feliz
    Bombando amor
    Jorrando felicidade

    Eu quero lhe amar
    Me doar lhe dar prazer
    Minha cara metade
    Minha vida é você
    Eu quero lhe amar
    Me doar lhe dar prazer
    Minha cara metade
    Minha vida é você"

    SWEET DREAMS, MY LOVE!

    ResponderExcluir